Loading...
Normal, Gallery, Tree

13 мобов в одном биоме

250 posts to bumplimit
Получили достаточно света для разведения коров в >>81017
И снова возвращается наше традиционное описание. Наш сервер и карта: https://minetest.neboard.me/
Наша версия: 0.4.17
Я копал землю лопатой и накопал картофелину. Так что хоть это можно найти нормально.
Replies: >>92075
Стрелочки – прелесть!
Что там из овощей на продажу надо, арбузы?
Replies: >>92076
>>92039
Ну то так, частота 1/500. Я лишень не збагнув, чи це нового мапгену стосується, чи можна навіть з одного блоку фармити, як насіння із джунґлєвої трави: ставиш і зриваєш, доки не випаде.
Replies: >>92086
>>92073
Там майже всі у дикій природі не стрічаються. Якраз кавуни й дині можна знайти, але я так і не знайшов. На півночі, може, знайду, я все одно там мав шахту робити, якщо у публічній так до нового мапгену й не допокопаю.
>>92035
До дверей паркан же не примикає? А якщо в щілину між дверми й парканом пролізе?
Replies: >>92087
>>92075
Я на старых блоках копал.
Replies: >>92088
>>92085
Вот этого не знаю.
Replies: >>92090
>>92086
Ну значить, я даремно полінувався довго фармити один блок.
Replies: >>92089
>>92088
А втім, я знаю, що робити: пустити дорогою діґтрон-нарощувач, що сратиме за собою ґрунтом, і чомпти за ним із лопатою :D
Replies: >>92093
>>92087
Ну от, а я перестраховуюся, корова-бо недешева. Мало того, доки я відкриваю-заходжу-закриваю двері, гомотварюка може вилізти з загону, й доведеться з матюками заганяти її всередину. Або монстр слідом зайде і вб'є мене й корову. Я от не знаю, зомбі може всередині загону заспавнитися? Треба ще руну поставити про всяк випадок, вона просто крафтиться.
Replies: >>92091
>>92090
>зомбі може всередині загону заспавнитися?
Если там темно, теоретически может.
Replies: >>92113
>>92089
Вот ты селюк, даже в майнтесте норовишь с плугом идти.
Replies: >>92114
Что означают розовые точки?
Replies: >>92098
>>92097
Цветение.
>>92091
Гм, ну то обставлю зсередини факелами.
>>92093
А що, якщо діґтрон-софтокопач позаду повзтиме, він теж збере?
Replies: >>92116
>>92114
А втім, так, кремінці ж із гравію збирає.
Кактусоферма на пайпворксе.
Replies: >>92119
>>92117
Чудово, але навіщо? З кактусів же ніякого зиску. Хіба що будувати щось із кактусової цегли. Постав мод на спиртне, хоч текілу гнатиму.
Replies: >>92127, >>92128
>>92119
>Хіба що будувати щось із кактусової цегли.
Будто этого мало. Можно вон зеленые дороги делать.
Replies: >>92141
>>92119
Из них зеленый краситель добывается. У нас как-то хлопковая промышленность слабо развита, а можно ведь из шерсти строить.
Replies: >>92140
Есть вот еще более мажоная версия магазинов, с кучей настроек, валют и без сундука.
Нашел вот такую штуку для упрощения складов, потому что мне с моими фильтрационными схемами на 20 сундуков и трубы уже нифига не удобно. Возражения?
Replies: >>92133
>>92131
Вроде норм работает.
>>92128
Це щоб грифери заливали хати і спалювали? Не потрібно. І барвники простіше із квіточок добувати змішуваням. Ти сам собі квітковий бізнес убиваєш?
Replies: >>92143
>>92127
Ліпше жовті. І до речі, ти ж мав дороги бетоном замостити, чом на половині закинув? утім, чия би свиня хрюкала, в мене он хата досі напівцегляна.
І що ти зі смужкою здоров'я зробив, курво, що вона навіть на клієнті змінилася? :3
Replies: >>92144
>>92140
>Це щоб грифери заливали хати і спалювали?
У тебя половина интерьера из дерева.
>Ти сам собі квітковий бізнес убиваєш?
Так никто все равно не покупает.
Replies: >>92148
>>92142
Так удобнее смотреть предел, а то я не помню количества сердечек и каждый раз угадываю, это все или нет.
Впрочем там можно сделать и олдскульные но с серыми незаполненными.
>>92143
>интерьера
Ну то всередину треба втрапити.
Киця, а на біса ти заприватила собі свиню? :3
Доки я порався з діґтроном, клята корова таки вискочила і вилізла на водоспад, а поки я бігав за ласом — утопилася. Ну нічого, збігав на північний схід, зловив на новом мапгені корову й вівцю, вирівняв рельєф — сподіваюся, тепер не потікають. І поставив автомат із шерстю.
Киця, ладнай мобів; я так підозрюю, вони у біомах старого мапгену тепер не генеруються. На новому вони так же жваво генеруються, як монстри.
Replies: >>92152, >>92153, >>92154
>>92151
Тю, не той скрін :D
>>92151
>Киця, ладнай мобів; я так підозрюю, вони у біомах старого мапгену тепер не генеруються. На новому вони так же жваво генеруються, як монстри.
А чего монстры тогда на всех? Ох уж эти мододелы…
>>92151
Так, во-первых оно жрет траву: – find and replace what mob is looking for (grass, wheat etc.)
	replace_what = {
{"group:grass", "air", 0},
{"default:dirt_with_grass", "default:dirt", -1}
},
Во-вторых никаких специальных спавнеров нет, оно не должно ну никак зависеть от мапгена, ну разве что на старом месте травы почти нет, потому что спавниться они должны на ней. Вот тебе ссылки на сорцы коровы и апи mobs_redo, кури.
Replies: >>92205
>оно жрет траву
Це я бачив :3
>оно не должно ну никак зависеть от мапгена
А типи нод після мапгену точно-точно однакові? З мобфом, нагадую, було приблизно так же, ближче радіусу 1 км до спавну нічого не генерувалося, саме тому зараз хатиночки всі десь там.
>на старом месте травы нет
Брешіти, в мене коло хати трави вдосталь, а гостів нема. Ну я ще дерево те спиляю коло луїзайна-тавну, зара звідти зомбаки пруть постійно, і свині раніше перли, а тепер нема.
Replies: >>92187
>>92173
>А типи нод після мапгену точно-точно однакові?
Сходи и посмотри, откуда я знаю.
>З мобфом, нагадую, було приблизно так же, ближче радіусу 1 км до спавну нічого не генерувалося, саме тому зараз хатиночки всі десь там.
У мобфа другая проблема была, там спавнилось при помощи невидимых спавнеров, которые как раз мапген создавал. А тут прямо на траве.
Replies: >>92202
>>92187
Ну то спробуй на копії світу підкрутити ймовірність, щоб принаймні впевнитись, що воно взагалі працює. Маячня ж якась.
Replies: >>92211
>>92154
— too many entities in area ñ ìlåg ke ng5eownz?
Replies: >>92212
>>92202
Хороший вариант, надо попробовать.
>>92205
Я проводил эксперимент – отходил на южную зелёную равнину возле арены, и кроме пчелы никого там не поймал из мирных зверей. Так что действительно хочется пенять на старость блока, если бы это учитывалось хоть где-нибудь в коде, чего я не нахожу.
– `active_object_count_wider` is number of active objects in the node's
– mapblock plus all 26 neighboring mapblocks.
Вот это ещё подозрительно. Похоже, для определения максимального количества сущностей в блоке они считают не для блока, а для 26 соседних (откуда 26 у майнтеста берется и зачем я так и не понял). Можно подкрутить код или поставить этот параметр в супербольшое число вместо дефолтных 99, например.
Replies: >>92219, >>92286
>>92218
Правда, это не объясняет наличия вражеских мобов в той же локации.
min_height = 5,
max_height = 200,
Ещё у тех же коров вот такое есть. Может локации старого мапгена низковаты просто?
Replies: >>92285
>>92224
Нє, в мене хата високо, та й інші рівнини теж.
>>92218
>откуда 26
Бевзю, в кубику Рубика скільки кубиків?
Replies: >>92309
>>92286
Один!
Replies: >>92311
>>92309
Очманіти.
Reply to thread #92038 to message #
>qspoilerib// scodehint
Max total file size is 28.6 MB.
Max file number is 10.
Help